wtorek, 13 lipca 2010

ohh.. Nie tak!

-Oh, nie tak! - Wrzasnęła na całe gardło zdenerwowana Ada.
-Co się stało? - Mama spanikowana wpadła do pokoju z nożem w ręku i chlapiąc pianą na prawo i lewo bo była w trakcie mycia naczyń.
-Przykleiłam to na lewą stronę!Tak.. Dokładnie... Za mało chyba spałam, z 5 kopert na 4 źle nakleiłam xDD Ale dało się uratować. A potem się okazało że jednak nie trzeba było ratowaćKolejny dzień wyzwania z Juunką, dzisiaj miał być brąz. Okładka wstępnie miała być brązowa, ale wyszła bardziej bordowa. Ale w środku jest jedna karta brązowa(no prawie, bo brązowo-niebiesko-różowa), wiec zalicza się pod wyzwanie.
To jest folder na zdjęcia i wspomnienia.
I tu chyba też tego nie widać, ale te różyczki są zembossowane.. magikiem xDD wygląda jak embossing, a nie potrzebuję żadnych specjalnych rzeczy :)
W rzeczywistości te serduszka odstają. Przykleiłam je, uwaga uwaga.. na piankę do paneli xDD Kolejny tani zamiennik taśmy piankowej (szczególnie jeśli się miało kładzione panele i ma sie w domu całe rolki xDD)

A jutro.. będzie coś, co bardzo lubię, uwielbiam te kolory, dziękuję Ci Juunko :*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jesteś na prawdę bardzo kreatywna... ja nei potrafię tak ładnie "bałaganić":)

Anonimowy pisze...

Przeglądnij ten kursik =]

http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/recessedwindow/

Skorzystałam z linka Vairatki =] Ja zrobiłam z youtube...