poniedziałek, 31 października 2011

Ciagle jeszcze niedokońca zadowolona...

                                  ........... z efektów pracy nad kartkami świątecznymi. Cały czas mi czegoś brakuje, chyba jeszcze nie załapałam świątecznego bakcyla... Ale już niedługo, dzisiaj doszły do mnie papiery świąteczne, czekam jeszcze tylko na bazy i rozpoczynam sezon na ostro.
A dziś jeszcze spokojnie.

 Papiery z ILSu, gwiazda betlejemska dostana kiedyś w jakiejś paczce, ćwiek również. Stempelek ze scrapcomu.
Na zdjęciu może tego nie widać, ale śnieżynki są błyszczące.


Dobija mnie to ciągłe siedzenie... A najgorsza jest ta niepewność, czy to już, czy jeszcze nie.... Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę moją kruszynkę :)

8 komentarzy:

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Kartka świetna. Klimatyczna, ładna kompozycja. Ciekawie dobrane detale. Pozdrawiam :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna karteczka:)
Pozdrawiam ciepło!

druga szesnaście pisze...

mamy dla ciebie niespodziankę..... ;)

http://collagecaffe.blogspot.com/2011/11/kto-chciaby-wskoczyc-do-pudeka-2.html

Boei pisze...

Kartka cudna! Bardzo lubię błękit;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna kartelucha!!!
Bardzo fajnie skomponowana :))
:*

Unknown pisze...

Jest bardzo sliczna,
Milego dnia zycze :)

Alice Creations pisze...

Bardzo ładna karteczka :)
Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia w dniu losowania
Serdecznie pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

piękna kartka zrobiona już pomału trzeba już na święta
pozdrawiam