środa, 9 listopada 2011

Nieobecność...

Znowu nie było mnie kilka dni, bo Wojtuś po raz kolejny chciał już się przywitać. Na szczęście w szpitalu jeszcze sobie z nim poradzili. Wyszłam co prawda już kilka dni temu, ale jakoś nie miałam czasu się ogarnąć. Skończyłam produkcje kartek świątecznych, na dniach powinny się ukazywać po troszku :)

A dziś mam do pokazania notes. Zainspirowałam się przeplatankami, które kiedyś były tematem wyzwania kartkowego o na scrapujacych polkach. Chciałam, żeby był prosty, bo każde odstające elementy szybko ulegają zniszczeniu. Notes poleciał razem z ATeCiakiem do Tusi, która była moją parą na wymianie "stemplomania". Dostałam od niej prawdziwe cudo, ale to też pokaże kiedy indziej.


Papiery to głównie ILS, trochę scrapcomowych i naprawdę odrobinka Galeriowego kapuśniaczku. Nic więcej tu tak naprawdę nie ma, oprócz cienkopisowych przeszyć, bo chciałam, żeby był naprawdę płaski.

Dziękuję za te wszystkie komentarze i słowa otuchy do moich beznadziejnych kartek świątecznych i prób okiełznania artjournala. Naprawdę potrafią czasami podtrzymać mnie na duchu.

Wojtek dziś cały ranek wkręca mi stopę pod żebra :) Znalazł sobie zabawę kurde... Ale niech sobie siedzi grzecznie ile jeszcze może. Choć już naprawdę nie mogę się doczekać aż przytulę tego Bąbla :)

7 komentarzy:

FreubelFee pisze...

super pomysl z przeplatanka!! wyszlo bardzo fajowo... :-)

pinkbubbles pisze...

bardzo fajny efekt :) dzięki za pomysł z czekoladą, trochę się doładowałam :D

Made by Aisia pisze...

Bardzo mi się podoba z tą przeplatanką:-) Ja też już dostałam zeszyt z projektu. Które są Twoje kartki?

Joanna Oborska pisze...

Świetny! Podoba mi się i kolor i przeplatanka i to, że nie jest przeładowany :)

Gosia pisze...

Wyszedł bardzo efektownie ;)..

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Rewelacyjny!!!
Przeplatanka jest świetna :))
No i te kolory... miód :D
:*

noomiy pisze...

świetnie wzszedł!