czwartek, 1 grudnia 2011

Jestem szczęściarą i coś, zeby nie było, że nic nie robię

Więc wczoraj zapukał do mnie listonosz. Przyniósł mi wspaniałą paczkę od Zuzanki. Bo ostatnio wygrałam u niej candy. A wgl to było dziwne, bo post wcześniej zachwycałam się u niej reniferowa torbą, już widziałam, jak wisi u mnie na ścianie nad radiem i trzyma płyty. I zaraz ogłosiła candy na tą torbę. Więc od razu, ze ja chcę. Ale nie wierzyłam, ze będę wylosowana. A tu taki psikus :) Więc takie o to cuda otrzymałam (zdjęcie z bloga Zuzanki)
 Oczywiście na zdjęciu tego nie widać, ale ten notes jest piękny!! Zresztą jestem maniaczką ręcznie robionych notesów ach :)

A żeby nie było, że nic nie robię to kolejny szydełkowy twór. Chciałam zrobić sobie jakąś kosmetyczko-saszetkę, do plecaka, coby nie gubić rzeczy i nie szukać po całym plecaku. W grudniu nocuje tam grudniownik, długopis i kilka cienkopisów, żeby zawsze było pod ręką.

 Nie pytajcie mnie jak to się stało, ze jedyne znośne zdjęcie (nie rozmazane, bez moich paluchów albo innych cudów) jest z otwartą klapą... cóż, bywa :)

W poniedziałek do szpitala. Mam nadzieję, ze wcześniej tam nie trafię... Bo chciałam jeszcze jutro upiec pierniczki na święta :)

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Pikne candy wygralas,torba rzeczywiscie piekna i cala reszta sliczna-szczesciara jestes!piorniczek fajny bardzo w mojej torbie niestety on by sie zgubil :) ja nosze torby olbrzymie bo takie kocham i w nie jedynie wszystko sie pomiesci.Serdecznie dziekuje za mile slowa i cieplutko pozdrawiam.Zycze rowniez najmilszego i najzdrowszego pobytu w szpitalu!Buziaki

kamarek pisze...

Zzdroszcze wygranej. Tez mialam chrapke na te torbe.

Anonimowy pisze...

Świetne wygrane =]Torba słodka =]

Klaudia/Kszp pisze...

Gratuluję wygranej i powodzenia w szpitalu :)) Śliczna saszetka - podziwiam

pinkbubbles pisze...

gratuluje wygranej! ta torba z łosiem jest przesłodka :D saszetka wyszła uroczo :)

Chimera pisze...

No to można Ci tylko pozazdrościć, świetna ta torba :)
Kosmetyczka przeurcza, masz do tego ręce :)

rhodiana pisze...

Wygrane rzeczy śliczne :) Zatem nadal w dwupaku?? Trzymam kciuki... byle do poniedziałku :)

JaMajka pisze...

Szczęściara :) Trzymam kciuki!!!

amanoo pisze...

O ludu, wreszcie Cie odnalazłam. Co za przeklęty blogspot, kasuje mi listy obserwowanych :/ Idę obejrzeć co mnie ominęło.