poniedziałek, 7 czerwca 2010

za mała głowa, za dużo naraz

Teraz wiem, co to jest wypalenie twórcze i wiem, ze nie jestem wstanie zrobić więcej niż 6 kart do albumu za jednym zamachem, żeby nie wyglądały one jak od siekiery xDD Trzeba na to czasu.. A ja go nie mam, bo tak to jest, kiedy zabieram się za pracę , kiedy powinnam już ją skończyć... Zdjęcia jutro, bo teraz nie mam siły nawet na zabawę z aparatem...

I poza tym... organizuję PIF, czy jakoś tak, podobno fajna zabawa, nie wiem, nie próbowałam, dlatego teraz próbuję.

1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Tak więc zgłaszać się :) a ja postaram się nie czekać do 363 dnia z nadaniem paczki na poczcie, tylko wysłać jak najszybciej :)

4 komentarze:

Olina pisze...

Ja sie zgłaszam :)
Pozdrawiam Ola :)
ps:czekam niecierpliwie na zdj albumu :)

Sunrose pisze...

To ja też się zgłoszę ;)
Ola ;P

Juunka pisze...

Pijana - adres do mnie na maila proszę - junka93@gmail.com

:)

shiraja pisze...

oj myślałam że się spóźniłam ale widzę że się załapałam :) To się zapisuję a co :)

Ps dopiero dzisiaj trafiłam na twojego bloga i już wiem że będę częściej zaglądać. fajnie tu u ciebie :) Pozdrawiam cieplutko