środa, 28 września 2011

Wyzwanie, podziękowanie i coś, czego jeszcze u mnie nie było...

Po pierwsze może wyzwanie.  Rzuciła mi się w oczy paleta kolorystyczna z wyzwania kolory jesieni w HopmArcie. Postanowiłam więc zrobić kartkę, skoro i tak nie mam co zrobić z czasem :) Tło dla babeczki zrobione według tego kursu.




Po drugie chciałabym podziękować Karolinie i Monice za kartki urodzinowe :) Miło było otrzymać takie śliczne kartki, wiedząc, ze ktoś o Tobie pamięta :)


Po trzecie coś, czego jeszcze u mnie nie było, czyli i ja pochwalę się swoim artjournalem. To już drugi zmaltretowany przeze mnie zeszyt, ale jakoś nigdy nie miałam śmiałości pokazać go światu. Ale teraz wreszcie kilka stron zobaczy światło dzienne :)
Jak widać nie do końca ogarniam jeszcze bloggera i wplatanie zdjęć w tekst xDD

2 komentarze:

JaMajka pisze...

Ja najpierw wrzucam zdjęcia do bloggera, a potem uzupełniam posta tekstem :) Bo jakoś debilnie blogger wrzuca wszystko od góry :)
Ciekawy artjournal, chętnie bym obejrzała kilka stron z bliska.
I bardzo udane tło babeczkowej kartki :)

Joanna Oborska pisze...

Karteczka babeczkowa bardzo mi się podoba :) Lekka, beztroska, wesoła :)
Artjournalowi się przyjrzałam i ... super! Serduszka na patyczkach bardzo sympatyczne, strony na odwrót świetne! I strona w lewym dolnym rogu uśmiechała się do mnie :) Odwzajemniłam uśmiech :)