niedziela, 13 listopada 2011

Mikołajowa

 Łóżeczko, materacyk, pościel, rożek, pieluszki i itd... słowem wszytko oprócz wózka już w domu. W najbliższych tygodniach robimy drobne przemeblowanie, coby ustawić już łóżeczko we właściwym dla niego miejscu. Już nie mogę się doczekać, aż zawita do niego mały lokator.

I dziś znowu kartka świąteczna, ale nie martwcie się, nie będę Was męczyć całą osiemnastką. Miała być jak najbardziej płaska, bo ten ktoś chciał ją wysłać listem w zwykłej kopercie. Oczywiście i tak musiałam przykleić ten guzik, ale on nie odpadnie, chyba, że razem z kawałkiem kartki (przyklejony na klej na gorąco), a poza tym jest z plastiku, więc w podróży nic mu raczej nie zaszkodzi (chyba, że ktoś zacznie skakać po tej kartce to może popękać).

Papiery te same co ostatnio czyli Dovecraft Jolly Happy Christmas, Mikołaj z arkusza elementów ze scrapcom

A ja już od czwartku mam u siebie zeszyt :) Niedługo go pokażę (jak tylko znajdę chwilę i chęci do wyciągnięcia aparatu), bo jest naprawdę wspaniały. Oglądam go i oglądam... na początku niektórych stron aż bałam się dotknąć... Mam nadzieję, że niedługo ta fascynacja pustym zeszytem minie i zacznę coś w nim wydziwiać. Mam już kilka pomysłów co prawda, ale nie wyobrażam sobie na razie robienie tam czegokolwiek.

14 komentarzy:

JaMajka pisze...

Fajniusia :) Bardzo optymistyczna, a guzik jak znalazł :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna!!!
Bardzo radosna... Mikołaj jest boski :))
:*

Kasia :) pisze...

Pięknie tworzysz kochana,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

pinkbubbles pisze...

jaki słodki mikołaj :D w rzeczywistości gwiazdka jest bardziej brązowa, jak widać słaby ze mnie fotograf ;p

Boei pisze...

Piękna!! Śliczne, świąteczne kolory:)

Takie oczekiwanie jest wspaniałe, przed Tobą cudowne chwile bycia mamą:) Pozdrawiam!

Klaudia/Kszp pisze...

Świetna! Wesoła, optymistyczna :)

kamarek pisze...

Rewelacyjna kartka. Bardzo mi sie podoba.

Zuzik pisze...

Świetna kartka! Kolorowa i radosna!
Bardzo mi się podoba!:-)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Płaskie nie znaczy złe :) Kartka wyszła Ci rewelacyjna!

Unknown pisze...

Nie wiedzialam ,ze zostaniesz niebawem mamusia to wspanila wiadomosc.Zycze aby cale zamieszanie,przemeblowanie i Twoje oczekiwanie byly najcudniejszymi chwilami!Karteczka sliczna,Serdecznie pozdrawiam

rhodiana pisze...

Oj doczekasz, się doczekasz... a potem niepostrzeżenie minie 2 lata :p Tak jest u mnie :) A kartka śliczna :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczna karteczka :)
Życzę wszystkiego najlepszego :)

Gosia pisze...

Śliczna kartka ;D.. A Mikołaj boski :). I czekam z niecierpliwością aż pokażesz swój zeszyt.. ja się niestety nie zdąrzyłam załapać :(

amanoo pisze...

Jaki wesolutki Mikołajek :)