wtorek, 25 października 2011

Coraz bliżej święta...

Ta jesień mnie dobija... Niby i tak cały czas siedzę w domu, ale nawet światło przez okna nie zagląda. Zimno, szaro... Mam nadzieję, że szybko nadejdzie zima i będzie ładna, mroźna i słoneczna :)

Kolejna świąteczna, z tej jestem trochę bardziej zadowolona. Jak na mnie to naprawdę nie jest źle :) Starałam się, żeby choć trochę poczuć święta. Myślę, że nie jest źle... Choć dalej nie jest tak, jak być powinno. Myślę, że kartki mi zaczną wychodzić dopiero, jak spadnie śnieg... Choć nie jestem pewna, czy Wojtek ma zamiar tak długo jeszcze grzecznie siedzieć :)


Papiery ILS i Galeria Papieru, stempelek scrapcomowy.

3 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo ciekawy pomysł z powycinanymi serwetkami, przyjemna karteczka Ci wyszła :)

Unknown pisze...

Bardzo ladna karteczka ja bym tylko gwiazdke zrobila w czerwieni i bieli
super pomysl z serwetkami .
Ja z koleji kocham jesien nawet taka szara juz i deszczowa ale zime rownie mocno lubie.Serdecznie pozdrawiam i zycze duzo slonca!

Alexandra pisze...

Też uwielbiam te serwetki z papieru Lowe&Marry i żałuje że już go nie mam :)
Śliczna karteczka :)