czwartek, 20 października 2011

Prosto i krzywo

Prosto, bo zrobiłam najprostszą w świecie kartkę urodzinową :) Szybka, łatwa, słodka i kolorowa :) Czyli coś, co ostatnio najczęściej przerabiam.

Papiery z wymiany ścinkowej,  ćwiek ze scrap.com.pl, stempelek, który myślałam, że zaginął, był w zestawie stempelków, które kupiłam jako pierwsze :)


A druga kartka jest totalnie krzywa. Z resztek zeszłorocznych papierów świątecznych. Myślałam, że nie mam szału na kartki świąteczne, ze tego nie czuję dlatego, ze po prostu nie zaczęłam ich robić. Spróbowałam, cóż, nie wyszło... Teraz już wiem, że trzeba spokojnie jednak poczekać aż coś mnie ruszy, a nie próbować robić tych kartek, bo wyglądają jak kartki 3-latka :)



Moje kartki z projektu zeszyt są już na miejscu :) Teraz tylko z niecierpliwieniem czekam, aż dostanę zeszyt w swoje łapki i  zobaczę kartki reszty dziewczyn :)

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No faktycznie kartka świąteczna trochę koślawa, ale nie zauważyłam dopóki nie przeczytałam =]

Mira pisze...

kartki fajowe i nie gadaj GUPOT! :P

Mira pisze...

a to Ty na Wojtka wyczekujesz?? gratuluję!!!!!

noomiy pisze...

fajnie bardzo! kocham za burzę kolorów! :)

Donik pisze...

Świetna! Lubię taką eksplozję kolorów i zawsze zazdroszczę tym, którzy potrafią robić takie kartki... :)

ZUzanna pisze...

Koślawa, czy nie- jest bardzo fajna. Kolory powalające :)

amanoo pisze...

Świetne karteczki, bardzo, bardzo mi się podobają.

niebezpiecznie natchniona pisze...

Jestem oczarowana Twoim pracami. Będę do Ciebie regularnie zaglądać :)

JaMajka pisze...

Fantastyczne obydwie!!!!!!!!!! Co za kolory!!!! Łał :D

JaMajka pisze...

A ja ciągle walę koślawe kartki, ale przyjęłam zasadę: głupi nie zauważy, a mądry pomyśli, że tak miało być :) Buziaki!