sobota, 8 października 2011

Słodko i pastelowo

Od kilku dni nic nie robiłam, kręgosłup odmawia posłuszeństwa przy dłuższym siedzeniu. Ale dziś już nie mogłam. Ręce mi się paliły. zrobienie tej kartki zajęło mi z zegarkiem w ręce 20 minut.
Starałam sie jak mogłam dopasować go do wyzwania szuflady z mapką, jak wyszło.. cóż, dość marnie, ale przynajmniej próbowałam :)


Kartka praktycznie w całości (oprócz tego zielonego tła) robiona z paczuszki wyzwaniowej Reachel. Jeszcze jedna kartka z paczuszki czeka na pokazanie, i jeszcze trochę papierów tam zostało, więc jeszcze się pewnie trochę pobawię :)


A poza tym, Lemonade wypuszcza nową kolekcję i ma u siebie super cukierki

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

śliczna kartka! rób ich więcej:)

Natka pisze...

Naprawdę piękna! Wszystkie kartki tak błyskawicznie robisz? Bo tu jest sporo elementów, jeszcze dobranie komponentów - ja bym ze dwie godziny potrzebowała nie licząc kolorowania...

pijana_wiatrem pisze...

kolorowanka była już gotowa, dostałam w paczuszce od Reachel, a ponieważ od kilku dni nic nie robiłam tylko leżałam plan na tą kartkę (co do kolorów, papierów i wszystkiego) był ułożony, wystarczyło usiąść pociąć i pozlepiać :)

anias pisze...

Piękna i tyle w niej radości i energii!!!! :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Karteczka niezwykle wesolutka.
Dziekuję za udział w naszej szufladowej zabawie.