czwartek, 27 października 2011

Z Mikołajem

No i u mnie znowu kartka świąteczna :) Trochę starociowa, z Mikołajem. Kwiatka wygrzebałam w zeszłym roku w styczniu w jakimś markecie na wyprzedaży poświatecznej, kosztował mnie niecałą złotówkę za 5 kwiatków. Jak widać się przydały :) Wtedy wzięłam jeszcze srebrne... i zużyłam jednego xDD na resztę jakoś nie mam pomysłu...

Papiery z ILSu, Mikołaj z Galerii Papieru,  tag zrobiony ze złotej bibuły prasowanej, stempelek ze scrapcomu.

Jeszcze tyle do zrobienia, a ja nie dość, ze nie mam jakoś ciągotek do kartek świątecznych to jeszcze nie mam najmniejszej siły kiwnąć palcem... A tu z wszystkim trzeba się szybko uwinąć, bo nie wiadomo jak potem będzie...

5 komentarzy:

Alexandra pisze...

Fajna karteczka. Bardzo podoba mi się tag z bibuły....:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna kartka!!!
Bardzo fajna forma i kolory- czerwień ją bardzo ożywia :))
:*

Anula pisze...

Bardzo mi się podoba tag. Świetny efekt na świątecznej kartce:)

Unknown pisze...

Sliczna karteczka i piekny tag,pozdrawiam cieplutko

JaMajka pisze...

Fantastyczna!!!