niedziela, 16 października 2011

Sama słodycz

Słodkie lustro dla koleżanki na urodziny. Leżało pomalowane od jakiegoś tygodnia, dzisiaj zyskało trochę papierowej oprawy i od razu jest lepiej :) W moim zamyśle miało być słodkie, lekko różowe i delikatne. Kolor różowy w napisie, przetarciach i na kwiatku w rzeczywistości jest mniej oczobitny...



Wycinek z gazety (chyba cosmopolitana, moja siostra miała ją wyrzucić, cudem uratowałam kilka ścinków przed destrukcją), papiery w paski i ćwiek (chyba już ich nie ma... a były takie wspaniałe) ze  scrap.com.pl, jakieś papiery z pudełka z resztkami, kropki akrylowe, motylek i papierowa koronka z paczki wyzwaniowej Reachel, serduszko i motylek też kiedyś wysępione od kogoś, kwiatek chyba zresztą też :)

Muszę wreszcie usiąść do produkcji kartek świątecznych, bo już mam zamówienie na grudzień na 10 pocztówek... Nie wiem, jakoś nie mam weny do prac świątecznych....

Jak to zrobić, żeby zdjęcia po kliknięciu wyświetlały się większe na blogu a nie w jakiejś nowej karcie? W ustawieniach ustawione TAK, a i tak nie działa... chyba jakaś ułomna jestem...

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajne lusterko.Teraz duzo zmina na blogach wiec czasem nie wszystko dziala mimo ,ze nastawisz.Nie jestes ulomna to ciagle cos modernizuja.Milego Dnia!

Enthia pisze...

Ładne lustereczko.:D i napis na nim! :D

Natka pisze...

Piękne!

Daria tworzy pisze...

bardzo fajne to lustereczko:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetne jest!!!
Napis jest super :D

Też próbuję usiąść do kartek, ale jakoś nie mam natchnienia... tyle scrapów mi chodzi po głowie :))

W kwestii powiększania zdjęć na blogu Ci nie pomogę... bo się nie znam ;)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! ale słodziak! świetny pomysł z oprawą! od razu raźniej patrzy się rano w takie lustro ;)

ZUzanna pisze...

Śliczne! Słodkie! :D